I Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS)
pt. Aktywny student.
Pomiędzy samorozwojem a błędnym kołem.

Zapisy na warsztaty

Oto warsztaty, na które można było zapisywać się.



Zarządzanie czasem
Urszula Nowakowska, Anna Podgórska, Katarzyna Przeor
Chcielibyśmy przybliżyć kilka technik, metod i strategii, które pozwolą skuteczniej wykorzystywać czas - zarówno związany z organizacją nauki, jaki i czasem wolnym. Mamy nadzieję, że informacje i ćwiczenia, które przygotowaliśmy ułatwią uczestnikom nie tylko wyznaczanie celów, ale przede wszystkim skuteczną ich realizację.


Człowiek XXI wieku - 5 lat studiów, 3 fakultety, 7 lat doświadczenia - czy to konieczne?
Milena Neumann, Aleksandra Dubiel, Ewa Węsierska
Warsztaty prowadzone są metodą moderacji kompilacji i doświadczenia. Zastanowimy się nad cechami człowieka XXI wieku i możliwościami rozwoju studentów. Odpowiemy sobie na pytania czy kursy, szkolenia i wolontariaty są stratą czasu czy inwestycją. Czy więcej znaczy lepiej? I czy taka aktywność, jest nieodzowną częścią przygotowania do pierwszej pracy?


1001 pomysłów na udany start. Czy pedagog też może zrobić karierę?
Maja Mosakowska, Anna Pietrzak
Warsztat zostanie przeprowadzony metodą moderacji. Postaramy się znaleźć odpowiedź na pytania "Czy pedagog też może zrobić karierę zawodową? Realizować się nie pracując w szkole i placówkach opiekuńczo - wychowawczych? Czy możliwy jest sukces finansowy po pedagogice? Znajdziemy 1001 wymarzonych prac, w których może realizować się pedagog.


Jak planować karierę zawodową?
Anna Tuczyńska
Zaprezentowane zostaną możliwości wyboru własnej drogi. Uczestnicy wprowadzeni zostaną w tajniki filozofii planowania. Omówiony zostanie potencjał zawodowy pedagoga oraz career manager.


Jak radzić sobie ze stresem?
Karol Klimczak, Elżbieta Oleksiak, Kamila Najda
Jeśli dotyczy Cię problem nadmiernego stresu, to po naszym spotkaniu będziesz wiedział jak powstaje odczucie stresu, jak sobie z nim skuteczniej radzić. Zaproponujemy kilka technik relaksacji i ćwiczeń mających na celu zminimalizować uczucie dyskomfortu wywołane stresem, pozwalających na zapanowanie nad własnymi reakcjami.